4-1 ) ویپون تمامی تلاش خود را در راستای ایجاد بستر پیوسته استفاده مشتریان از خدمات مصروف میدارد (با ضریب اطمینان ۹۸% در ماه)، موارد خاص و استثنائات این تعهد عبارتند از :
- زمانهای برنامه ريزی شده برای انجام فعاليتهای نگهداری از سيستم كه حداقل از ۲۴ ساعت قبل به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.
- شرايط فورس ماژور مانند سيل، زلزله و….
4-2 ) ویپون پشتیبانی لازم را بدون دریافت هزینه از طریق تماس و چت به تمامی دارندگان حساب ارائه میكند.
4-3 ) پشتیبانی شامل به روزآوری نرم افزار و پاسخ گویی به سوالات و رفع مشکلات احتمالی است که در حین استفاده از سیستم برای کاربران به وجود میآید.
4-4 ) پشتیبانی شامل آموزش به کاربران جدید، ساخت گزارشات جدید و تغییرات اختصاصی در نرم افزار نمیشود.
4-5 ) با توجه به ماهیت پردازش ابری، کاربران ویپون همواره از آخرین نسخه نرم افزار استفاده خواهند کرد.
4-6 ) برای پاسخگویی به سوالات مشتریان و حل مشکلات احتمالی که ممکن است در حین استفاده از نرم افزار به وجود آید، کاربران ویپون میتوانند سوالات و یا مشکلات خود را از طریق تماس با شماره ۰۲۱۹۱۳۱۰۳۳۳ اعلام کرده و یا به صورت تیکت پشتیبانی به ویپون اعلام کرده تا تیم پشتیبانی حداکثر ظرف مدت ۴ ساعت در ایام کاری (شنبه تا پنج شنبه ۸:۳۰ تا ۲۴ بامداد ) برای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات با آنها ارتباط برقرار کنند.
4-7 ) با توجه به این امر که مدیر سیستم مشتری به کاربران اشتراک خود اجازه ثبت تیکت برای پشتیبانی ویپون را داده است، درخواستی که به وسیله ثبت تیکت از سمت مشتری به تیم پشتیبانی ویپون اعلام گردد رسمی تلقی گردیده و به آن ترتیب اثر داده خواهد شد.
4-8 ) رعایت قوانين جمهوری اسلامی ايران در ارائه خدمات